Pirkumu grozs un pasūtījuma apstrāde

Dodieties uz izvēlētā produkta lapu. Lodziņā "Pieejamība" varat redzēt, vai preci var pasūtīt vai ne. Piegādes laiks ir norādīts katram produktam pievienotajā aprakstā. Izvēlieties nepieciešamo daudzumu un nospiediet pogu "Pievienot grozam". Lai pabeigtu pasūtījumu, nospiediet "Pirkumu grozs". Ievadiet atlaižu kupona numuru, lai saņemtu atlaidi. Pēc tam nospiediet "Veikt pasūtījumu". Pasūtījuma noformējuma lapā ievadiet nepieciešamo informāciju. Izvēlieties "Piegādes metode" un "Maksāšanas metode". Apstipriniet, ka esat iepazinies ar pakalpojumu sniegšanas noteikumiem, atzīmējot izvēles rūtiņu "Esmu izlasījis pakalpojumu sniegšanas noteikumus un piekrītu tiem". Pārbaudiet pasūtījuma pareizību un nospiediet "Apstiprināt pasūtījumu".


Atlaižu kuponi

Lai saņemtu atlaidi, varat izmantot atlaižu kuponus. Izmantojiet atlaižu kuponus, veicot pasūtījumu iepirkumu grozā.


Maksāšanas veidi

Bankas saite

Pēc pasūtījuma pabeigšanas noklikšķiniet uz vēlamās bankas saites, kas jūs novirzīs uz izvēlēto internetbanku. Ievadiet savu lietotājvārdu un paroles un piesakieties internetbankā. Internetbankā Jūs redzēsiet iepriekš sagatavotu maksājuma uzdevumu, kurā norādīta maksājamā summa par iegādātajām precēm. Apstipriniet vai atceliet maksājuma uzdevumu.

Bankas pārskaitījums

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.

Veicot apmaksu, paskaidrojumā noteikti norādiet rēķina numuru.

Bankas pārskaitījuma rekvizīti

Saņēmēja nosaukums: EMIKSON OÜ

Saņēmēja konts: EE132200221072117959

Saņēmēja banka: SWEDBANK AS

SWIFT/BIC: HABAEE2X 

Skaidrojums: rēķina numurs

Pasūtījumu var apmaksāt ar bankas pārskaitījumu 5 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

Pasūtījums tiks atcelts, ja 5 dienu laikā neveiksiet maksājumu.

Pasūtījums netiks apstrādāts, kamēr nauda nebūs ieskaitīta mūsu bankas kontā.

PayPal, Mastercard, Visa

Tie ir ātri un droši maksājumu veidi. Izpildiet norādījumus.

Veicot pasūtījumu, esiet uzmanīgi, ievadot datus, jo preču piegādes ātrums un ērtums ir atkarīgs no datu precizitātes.


Pasūtījuma statuss

Visi reģistrētie klienti var sekot līdzi sava pasūtījuma statusam un vēsturei. Lai to izdarītu, jāpiesakās savā kontā un jānoklikšķina uz "Pasūtījumu vēsture".

Atkarībā no pasūtījuma, lapā "Pasūtījumu vēsture" var redzēt šādus statusus:

"Neapmaksāts" – esam saņēmuši tavu pasūtījumu, bet tas vēl nav apmaksāts. Ja kā maksāšanas metode ir izvēlēts bankas pārskaitījums, pasūtījums ir jāapmaksā 5 dienu laikā, pretējā gadījumā pasūtījums tiks automātiski atcelts.

"Gaida" – mēs esam saņēmuši jūsu pasūtījumu, bet tas vēl nav apstrādāts.

"Apmaksāts" – pasūtījums ir apmaksāts un drīz tiks apstrādāts.

"Notiek apstrāde" – jūsu pasūtījums tiek apstrādāts, bet vēl nav nosūtīts. Ja preces nav noliktavā, mēs Jūs informēsim par aptuveno piegādes laiku komentārā.

"Nosūtīts" – jūsu pasūtījums ir nosūtīts. Komentārā mēs norādīsim izsekošanas kodu un aptuveno sūtījuma piegādes datumu.

"Daļēji nosūtīts" – jūsu pasūtījums tika daļēji nosūtīts. Mēs nosūtīsim atlikušo pasūtījuma daļu pēc tam, kad būsim to saņēmuši no ražotāja.

"Atcelts" – pasūtījums ir atcelts. Plašāku informāciju skatiet komentārā.

Pēc katras statusa maiņas jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu.