Vispārīgie noteikumi
Pirkšanas un pārdošanas noteikumi attiecas uz visām pusēm pirkšanas un pārdošanas darījumā, kas noslēgts starp Pircēju un Emikson OÜ (turpmāk tekstā - Pārdevējs) e-veikalā www.emikson.lv. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, labot vai papildināt noteikumus saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu un prasībām. Jebkuras izmaiņas, labojumi vai papildinājumi tiks paziņoti pilnvarotajam lietotājam, ieejot mūsu tiešsaistes veikalā, un, lai veiktu pirkumu, pircējam būs vēlreiz jāpiekrīt mainītajiem noteikumiem.
Cenas
Cenas ir spēkā rēķina apmaksas termiņa laikā. Pircējiem no Eiropas Savienības visas cenas ir norādītas ar pircēja valsts PVN. Cenas, kas norādītas pircējiem ārpus Eiropas Savienības, ir bez PVN. Piegādes izmaksas (izņemot īpašos piedāvājumus) tiks pievienotas norādītajai cenai, kas tiks aprēķināta iepirkumu grozā. Ja preces cena ir norādīta nepareizi, pārdevējs patur tiesības atcelt šādu līgumu un atgriezt pircējam samaksāto summu.
Pirkumu grozs un pasūtījuma apstrāde
Dodieties uz izvēlētā produkta lapu. Lodziņā "Pieejamība" varat redzēt, vai preci var pasūtīt vai ne. Piegādes laiks ir norādīts katram produktam pievienotajā aprakstā. Izvēlieties nepieciešamo daudzumu un nospiediet pogu "Pievienot grozam". Lai pabeigtu pasūtījumu, nospiediet "Pirkumu grozs". Ievadiet atlaižu kupona numuru, lai saņemtu atlaidi. Pēc tam nospiediet "Veikt pasūtījumu". Pasūtījuma noformējuma lapā ievadiet nepieciešamo informāciju. Izvēlieties "Piegādes metode" un "Maksāšanas metode". Apstipriniet, ka esat iepazinies ar pakalpojumu sniegšanas noteikumiem, atzīmējot izvēles rūtiņu "Esmu izlasījis pakalpojumu sniegšanas noteikumus un piekrītu tiem". Pārbaudiet pasūtījuma pareizību un nospiediet "Apstiprināt pasūtījumu".
Atlaižu kuponi
Lai saņemtu atlaidi, varat izmantot atlaižu kuponus. Izmantojiet atlaižu kuponus, veicot pasūtījumu iepirkumu grozā.
Piegādes izmaksas
Pievienojiet izvēlētos produktus pirkumu grozam, lai aprēķinātu un parādītu precīzas piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz visu grozā esošo preču kopējo svaru un tilpumu, kā arī piegādes adresi.
Piegādes veids
Piegāde tiek veikta no Tallinas Igaunijā. Piegādes veids ir atkarīgs no iepakojuma svara un izmēra. Preces var piegādāt uz piegādes punktu, pakomātu vai ar kurjeru. Ja vēlaties piegādi mājās, ierakstiet to komentārā, kad veicat pasūtījumu. Noteikti norādiet saņēmēja tālruņa numuru, lai nodrošinātu pakalpojuma kvalitāti.
Piegāde uz vietas
Preces pasūtīšana ir iespējama tikai ar piegādi.
Piegādes laiks
Piegādes laiks ir norādīts katram produktam pievienotajā aprakstā.
Valstis ārpus Eiropas Savienības
Nodevas un citi nodokļi [ārvalstu pievienotās vērtības nodoklis] valstīs ārpus Eiropas Savienības parasti netiek iekļauti piegādes izmaksās; šādi maksājumi parasti ir jāveic pēc preču saņemšanas piegādes valstī.
Maksāšanas veidi
Bankas saite
Pēc pasūtījuma pabeigšanas noklikšķiniet uz vēlamās bankas saites, kas jūs novirzīs uz izvēlēto internetbanku. Ievadiet savu lietotājvārdu un paroles un piesakieties internetbankā. Internetbankā Jūs redzēsiet iepriekš sagatavotu maksājuma uzdevumu, kurā norādīta maksājamā summa par iegādātajām precēm. Apstipriniet vai atceliet maksājuma uzdevumu.
Bankas pārskaitījums
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.
Veicot apmaksu, paskaidrojumā noteikti norādiet rēķina numuru.
Bankas pārskaitījuma rekvizīti
Saņēmēja nosaukums: EMIKSON OÜ
Saņēmēja konts: EE132200221072117959
Saņēmēja banka: SWEDBANK AS
SWIFT/BIC: HABAEE2X
Skaidrojums: rēķina numurs
Pasūtījumu var apmaksāt ar bankas pārskaitījumu 5 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.
Pasūtījums tiks atcelts, ja 5 dienu laikā neveiksiet maksājumu.
Pasūtījums netiks apstrādāts, kamēr nauda nebūs ieskaitīta mūsu bankas kontā.
PayPal, Mastercard, Visa
Tie ir ātri un droši maksājumu veidi. Izpildiet norādījumus.
Veicot pasūtījumu, esiet uzmanīgi, ievadot datus, jo preču piegādes ātrums un ērtums ir atkarīgs no datu precizitātes.
Pasūtījuma statuss
Visi reģistrētie klienti var sekot līdzi sava pasūtījuma statusam un vēsturei. Lai to izdarītu, jāpiesakās savā kontā un jānoklikšķina uz "Pasūtījumu vēsture".
Atkarībā no pasūtījuma, lapā "Pasūtījumu vēsture" var redzēt šādus statusus:
"Neapmaksāts" – esam saņēmuši tavu pasūtījumu, bet tas vēl nav apmaksāts. Ja kā maksāšanas metode ir izvēlēts bankas pārskaitījums, pasūtījums ir jāapmaksā 5 dienu laikā, pretējā gadījumā pasūtījums tiks automātiski atcelts.
"Gaida" – mēs esam saņēmuši jūsu pasūtījumu, bet tas vēl nav apstrādāts.
"Apmaksāts" – pasūtījums ir apmaksāts un drīz tiks apstrādāts.
"Notiek apstrāde" – jūsu pasūtījums tiek apstrādāts, bet vēl nav nosūtīts. Ja preces nav noliktavā, mēs Jūs informēsim par aptuveno piegādes laiku komentārā.
"Nosūtīts" – jūsu pasūtījums ir nosūtīts. Komentārā mēs norādīsim izsekošanas kodu un aptuveno sūtījuma piegādes datumu.
"Daļēji nosūtīts" – jūsu pasūtījums tika daļēji nosūtīts. Mēs nosūtīsim atlikušo pasūtījuma daļu pēc tam, kad būsim to saņēmuši no ražotāja.
"Atcelts" – pasūtījums ir atcelts. Plašāku informāciju skatiet komentārā.
Pēc katras statusa maiņas jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu.
Garantijas noteikumi
Ražotāja garantija attiecas gan uz materiālu defektiem, gan uz produktu ražošanas procesa defektiem. Garantija neattiecas uz izstrādājuma bojājumiem vai nepareizu lietošanu. Lai pieprasītu garantiju, pieteikuma iesniedzējam ir jānorāda pasūtījuma numurs, defekta vai bojājuma apraksts un sava kontaktinformācija uz mūsu e-pasta adresi. Pēc pieteikuma iesniegšanas sazināsimies ar pieteikuma iesniedzēju 2–3 darba dienu laikā.
Garantijas laiks
Garantijas termiņš ir norādīts preces aprakstā.
Atteikšanās no pirkšanas-pārdošanas līguma un preču atgriešana
Atgriešanas termiņš
Pircējam ir tiesības atteikties no e-veikalā noslēgtā pirkšanas-pārdošanas līguma un atgriezt preci 90 dienu laikā. Atgriešanas tiesības beidzas pēc 90 dienām no dienas, kad pircējs fiziski saņēmis preci.
Atgriešanas noteikumi
Lai atteiktos no līguma un atgrieztu preci, pircējam ir jāiesniedz pasūtījuma vai rēķina numurs. Izmantojot atgriešanas tiesības 90 dienu laikā, pircējam nav pienākuma aprakstīt atgriešanas iemeslu, taču mēs novērtējam pircēju atsauksmes, kas palīdz mums uzlabot preču un pakalpojumu kvalitāti. Pircējam ir iespēja iepazīties ar preci tieši tā, kā tas ir atļauts parastajā veikalā. Pircējs ir atbildīgs par preces cenas samazinājumu, iepazīstoties ar preci. Pircējam ir pienākums rūpīgi pārbaudīt preci, atvērt iepakojumu, to nesabojājot, nenoņemot etiķetes/aizsargplēves u.c., preci nedrīkst lietot. Pretējā gadījumā pircējs ir atbildīgs par preces cenas samazināšanos. Atgrieztajām precēm jābūt nokomplektētām, iepakotām oriģinālajā iepakojumā, un tās nedrīkst būt lietotas. Ja atgrieztajai precei ir bojāti dokumenti, lietošanas instrukcijas, iepakojums vai tml. un tā ir pircēja vaina, mums ir tiesības no atgriežamās summas atskaitīt summu, par kādu preces vērtība ir samazinājusies. Pircējam nav tiesību atgriezt preci, kas ir izgatavota, sagriezta vai pasūtīta tieši pircējam.
Preču atgriešanas veidi
Jūs varat nosūtīt mums preces jebkurā sev piemērotā veidā. Mūsu adrese: Kadaka tee 44A, Tallina 12915, Igaunija. Emikson OÜ, +37255587153 (vai Kadaka Selver pakomāts). Lai sūtījums nepazustu, noteikti nosūtiet mums izsekošanas kodu. Visas ar atgriešanu saistītās izmaksas sedz pircējs.
Naudas atmaksa
Mēs atmaksāsim visus maksājumus 7 dienu laikā no preču fiziskās saņemšanas dienas. Visi maksājumi pircējam tiek veikti uz to pašu bankas kontu, no kura pircējs veica pirkumu. Mēs neatmaksāsim naudu, kamēr preces nebūs pilnībā atgrieztas.
Sertifikācija
Visi produkti ir CE sertificēti. Tomēr pircējam ir jāņem vērā valsts standartu prasību specifika.